nostalgi och städ

Hopp och hej. Suck säger jag bara som alltid nuförtiden. Somnade inte förrän efter kl 4 imorse. VADFAN! Jag dvalade mig genom resten av natten.. Riktigt skumt var det.. Celwin fick mat där vid 4, efter det fick jag gå upp och ge han nappen 2 ggr, och sen slockande jag. Till kl var 6, då vaknade Celwin. Jonas fick gå upp med honom, och kl 9 igen hörde jag massa bebisbubbelprat från hans säng, då hade han somnat om efter att Jonas gått upp med honom och sen passade han på att väcka mamma igen ;) jätte trötta mamma. Usch.

Piggnat till lite iaf, höhö. Ska fixa i Gabriels rum, möblera om lite bara. Passar på när han är hos sin mormor ^^ blir inte lika bökigt då, haha. Min lille plutt mår iaf bättre nu. Förutom en rinnig näsa och hostig när han rör sig för mkt. I vanlig ordning. Den ungen KAN inte vara still. :O

Kaffe och en cigarett nu. Fixa, grejja, sen hem till Miriam och Ebba på kaffe. Dom var även här igårkväll, trevligt. Ebba är så himla söt, lilla tjejen. Solbränd, hello kitty pyjamasen var redan på och nybadad var hon oxå, hihi. Hon fick tom&jerry kex och var superlycklig. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0