ont i mammahjärtat

Så blev det tisdag igen. Gabriel ska till sin far idag. Lämnade av honom på dagis lite senare än vanligt eftersom han tog lite sovmorgon idag :)
Det är ju jobbigt men så kommer ju nästa tisdag snart ändå :)

Har varit med Emmy ner till Kullängen och pratat lite med chefen där. Lämnade in mina betyg från utbildningen och dom ska höra av sig. Enligt Emmy är det brist som fan nu under sommartider med vikarier så jag passade på att give myself out there :D så vi får se. Vore kul och ha något annat att göra under sommaren oxå ^^


Grannhäng ikväll, chokladpudding, jordgubbar kanske ngn film? Vi ska ha det trevligt iaf, hähä :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0