Upprörande miljö för tjuvar tydligen

Jag blir tokig. Denna jävla mani om att sno cyklar. VARFÖR?!
Förfittafanfanfaaaaaaaan säger bara SÅ jävla rockigt äre inte att komma ut, ska ta cykeln till jobbet, men guess what, det är tamefan inte så långt ögat kan nå! VADFAN SKA DET VARA BRA FÖR LIXOM? Idiotjävlar. Och visst, lite hets mot vissa *host* endel.. folkgrupper!! Ja, menart. Säger bara högt det alla andra tänker och tror.

Cykeln var det bästa jag fått på länge. Sprillans ny, köpte den på biltema. Pappa köpte menade jag *host* ;).. men den var välbehövlig och smidig för oss. Plus för Gabriel oxå! Köpte ju senare en cykelstol till honom och han älskar att cykla. Så man blir snäppet ledsen i hjärtat när sånt här händer. Jag förstår er med bilar som blir av med dom. DRYYYYYYYYYYGT. Suck

.. Jonas my darling gjorde en polisanmälan via nätet idag.
Kl 15 gick jag ut på cykeljakt. Letade.. till fots.. i 1 timma. Drygt där alltså, ohja. Sen kmr mor min, vi kör runt och runt, överallt.. 2 timmar senare, still not an as to a bike anywhere!
..Meeeeen, säg fan inte att jag inte gör ngt åt saken. LETAT har jag. Mer kan jag inte göra. :( Gnälla. Javisst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0