vilken man jag har!

Hur många småbarnsmammor kan säga att dom vaknar halv 11 på morgonen? :)
Jag kan det iaf, fyfan vilken man jag har! <3 jag var stendöd imorse, galet må jag lova. Har verkligen tur som har Jonas, han går upp med honom. Erkänner mer än gärna att jag får sovmorgon ofta ofta. Det är underbart. Jag är nog lite bortskämd ;o höhö.

Det blev promenad upp på hberg med Emmy, Jocke och lille Elias. Fikade på godsmak, kollade på lindex, handlade lite på ica där vi även träffade Nettan och lilla sötaste Isabella :)
Sen hemfärd igen, men då gick vi mot Uffes lada istället där jag köpte lite ramar och lite målarfärg till Gabriel :D vattenfärg typish.

Ikväll blire chill med min älskling och kolla film. Peter kanske skulle dyka upp och sen sova sovaaa!

Imorgonkväll är det tjejkväll som gäller, ska bli himla kul! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0