29 juni

 
Denna söta lilla geting var på köksbordet när jag kom upp ur sängen
imorse. TROR.. det var en drottning? :P Gabriel var inte så värst impressed faktiskt ;)


 
 
 
Vi har haft en solig eftermiddag i Askersund med bus, lek och glass :D
Det var synd att vi inte tänkte på att ta med badkläder och handduk 
till Gabriel. Vattnet var riktigt skönt och det var många andra barn som
oxå badade. Men det blir nästa gång! :)

Men imorgon ska vi nog bada pool om vädret är lika fint som idag.
Planen var ju egentligen att åka lilla tuff tuff tåget. I Örebro.
Men det finns ju ett liknande i Askersund om går runt oxå, så då
åkte vi dit istället, men tåget hade slutat för dagen :/ Gabriel blev
lite besviken men det gick över snabbt när jag nämde lekpark och vatten ;P

Nu blire chill. Båda barnen sover gott. Jag hoppas inte Gabriel får för sig att gå upp inatt igen? Ungen är skum. Jag vaknade två ggr inatt av att han satt bredvid mig i sängen. Inte gnällig eller gråtig heller, tror det var för varmt. Det är galet sjukt här nu :/ fyfan. Men men, hehe. Han hade väl lite svårt att sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0