bilder från veckan som varit

Vi har varit iväg till Mörtsjön igen nästan hela veckan tills idag med en natt hemma hos oss innan dopet bara. :) ÄLSKAR att vara där. Sägert igen alltså, finner ett lugn där. Men nu är vi hemma igen, oxå skönt faktiskt. Hemma alltid bäst. Sen är det så tomt uppe hos mamma och pappa när Gabriel inte är där heller. Han åkte till sin pappa igår så.
Jonas och jag sov 2 nätter i husvagnen Jonas pappa körde upp dit oxå :D det var riktigt mysigt, hihi.

Det har varit dop och min bror har varit till Sverige oxå. :D jag är SUPERNÖJD med dopet och allt den senaste veckan. Dopet blev superlyckat, förutom stressen, oj herreminskapare, stressen, inte varit så stressad på länge. Men det gick fintfint ändå. Alla var jätte nöjda med maten och tårtorna. Jag fick tyvärr ingen bild på dom två stora smörgåstårtorna Jonas gjorde, dom försvann snabbt kan jag lova. Och sen 3 st desserttårtor. Himla gott, han är så duktig min man. <3
Tack för alla fina presenter och att ni kom, utan er hade det ju inte blivit så bra :D synd att Miriam, lilla Ebba och att Åse inte heller kunde komma bara :(
Gabriel och Teddy hade nog roligast av oss alla! Sparng runt som tokar och busade, Gabriel ville inte sitta med oss sen och äta, han ville sitta med Teddy och äta :D sötungar! Helt svettiga blev dom oxå ^^ galna ungar säger jag bara. Det är så roligt att se hur bra dom två små pojkarna finner varandra när dom leker tillsammans. <3

Här kommer bilder :D




Celwins gudföräldrar, Jonas bror Tobbe och hans flickvän Carro.
Och Gabriel med sin morbror och gudfar Darek.


Busungarna :)


Såhär trött blev han, inte så konstigt :P




Trolldeg var skoj :)


Traktorboken uppskattades ;D




Åka båt och göra sandlåda :D


Passade på att ta kort på magen ;D jag känner mig faktiskt
rätt nöjd och stolt över hur jag ser ut såhär 4 månader efter
förlossningen. :D Kan lugnt påstå att jag verkligen inte saknar
att vara gravid. Det är riktigt otympligt!! ^^ Mycket mycket
mysigare och roligare att ha Celwin utanför magen ;)
Har gått ner 16 kg, alltså alla gravidkilona som jag gick upp, plus
 att jag har gått ner ungefär 5 kg till. vill gärna gå ner 5 kg till
sen är jag nog nöjd.

Idag har Shogge vare här. Vi åkte en sväng till ica och sen till Markus. Det var eta se jag träffade han nu igen så. Sen skulle jag ringa ett samtal till ngn tatuerare i Polen åt honom med :p haha. Gick inte så bra, inget svar och vi ringde säkert 15 ggr ^^

Ikväll blire softish hemma i våran egna soffa. Imorgon kommer Bever. Och nu snart ska jag ta och natta min lille nydöpta son :D

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0