en sån solig dag

.. Med varm blåst, rätt skapligt mkt oxå :O men ändå steker det på, himla nice :D så har solat endel med, såklart. Gabriel har lekt med vattenspridaren idag, skitroligt hade han, galning! :D sprang runt med den och jagade allt och alla ^^ så lycklig man kan vara då, haha.

Jonas fyller år idag oxå så vi har fikat med tårta, sen var vi iväg och köpte lite present åt honom med plus lite rosor :D jättefina tyckte jag faktiskt ^^ Jag hoppas min älskling är nöjd med sin dag. Det har varit väldigt lugnt idag. Det varma vädret gör oss så trötta och sega bara, jag vill bara ligga i solen och skita i allt :P men det är ju lite svårt.

Imorgon åker vi hem, så på förmiddagen måste jag packa, och guuud vad jag inte ser fram imot det. Massor :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0