fuck it

Jag ska inte klaga egentligen, men det här vädret är mer kvavt och SVETTIGT än varmt och skönt. Just idag ialla fall. Hela lägenheten har vare stekhet. Fattar egentligen inte varför vi inte har gått ut? Jo för Emelie och Lukas kom vid 11 tiden och var kvar enda till typ 5 :D mysigt. Vi tittade på film, fotatde massor på våra småttingar och snackade lite skit. Efter det kom Jonas päron på tårta och saft. Det enda vi hann med idag var en tur till ica och hem på förmiddagen. Suck. Imorgon ska jag iaf iväg och titta efter ett blått sidenband till Celwins dopklänning.


Celwin sover, jag sitter i sängen med datorn i knät. Blev ingen kul kväll alls det här. Orka säger jag bara.



Jag vill tillbaka till Mörtsjön. Där trivdes jag bra!!
Vill även att det ska bli fredag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0