Massa bebiskläder :D

Vet inte om tiden går sakta eller fort? Men har ju fått mkt gjort iaf :D kört igång lite tvätt oxå. Blev ju endel tvätt tillslut, bäddade rent i sängen oxå, så lakan tvättas oxå.

Har haft en rätt trevlig midsommarhelg hittills :D inte för att jag var speciellt matglad igår när det väl blev dags för mat hos Jonas päron, men lite grillat gick ju ner :) både jag och Jonas var supertrötta igår, usch inte nådigt :o

Bever, Maria och lille Leo har varit här två kvällar i rad nu och sovit kvar. :)

Har även äääntligen tage upp kartonger och samlat ihop kläder som Gabriel växt ut ur och andra kläder som Gabriel hade när han var ungefär som Celwin är nu som Celwin ska få. Om ni fattar? :P Ja, ja. Så har passat på att rensa ur lådorna som Celwin redan växt ur och lagt dit MASSOR av andra kläder han kan han nu som legat enda sen Gabriel var så liten. Endel kläder har gått runt, gett bort och fått tillbaka av vänner som fått bebis :) alltid skitbra, nu slipper jag handla massa grejjer. Strumpor, bodies, byxor, tröjor osv. Mycket som knappt är slitet eftersom dom i den åldern inte sliter på kläderna mkt. Skitnöjd är jag :p var ju bra att jag tog tag i det, annars kanske Celwin hade hunnit växa ifrån dom storlekarna som låg. Hade vare lite synd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0