me and i party


Me and I party hos Emmy idag :)

Beställde efter 4 plagg. 2 till Gabriel och 2 till Celwin. Så söta kläder,
Emmy ska ha ett till sånt party nu i höst när det har kommit in en
helt ny kollektion kläder :D:D då finns det ännu mer, fanns inte så himla
mkt att välja på idag eftersom det var mer eller mindre helt utsålt på allt
så det var dåligt med storlekar oxå.. men lite hittade man iaf. Det var ju rea oxå.


Hemkommen och trött. Celwin sov när jag kom hem och nu ska både jag och Jonas slänga oss i sängen. Jag är himla trött :/ imorrn ska jag hämta min lille terrorist åtigen på dagis <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0