Oscar var min överaskning ;D

Vi hade himla trevligt igår! Blev så glad när jag såg att Skumpan lyckades få med sig Oscar :D han är en liten fegis som aldrig vill åka till hberg, men igår hängde han på, längesen vi sågs så det var riktigt kul och träffa honom. Martin kom förbi oxå och även en vän till Jonas kikade upp. Så tack pojkar och flickor för en trevlig kväll. Blev mkt prat och skratt och lite film. Massa gott till oxå :)

 
Jag kidnappade Oscars brillor, diggade dom, så har bett Jonas köpa
sådanna åt mig ;) har även snurrat in mig på att jag vill ha en blommig blus.. hmm?



<3 Älskar dig mitt hjärta

Mamma är på väg hem nu med vår lille son. Saknat honom :) ikväll blire chill och kanske lite film. Mysigt och lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0