slaved by the sun

Soldyrkare som alla andra svenskar är i detta land :P pressar och pressar så fort solen tittar fram ^^
Nejdå. Men det är så härligt att ligga där i solsängen eller vad man ska kalla det för vid vattnet och bara sola för det är så SKÖNT när solen steker på. Varmt och helt underbart!


Idag har vi varit till Askersund :)

Vi gick upp till hembygdsgården och Gabriel hälsade på myskankorna, getterna, bockarna, lammen, fåren. hönsen, kycklingarna, tuppen och kaninerna. Vi hittade även en liten lekpark och bänkar så Gabriel passade på att gunga och leka av sig. Det var uppskattat. Glass blev det på det sen men det ville inte Gabriel ha, han ville ha en liten baguett och vatten att tugga på. Var ju lunchtid så. Han slocknade i bilen lille tröttisen.

Nu ikväll grillade vi kött, korv och marsmallows, fint det! Och nu väntar jag på att big brother finalen börjar. :D ska bli spännande.

Imorgon fyller min sweethoneybunny år. 26 hela år! Firar vi med tårta. <3
Så grattis älskling en dag i förskott ;D jag älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0