söndag

Då var vi återigen i Mörtsjön. Vi får aldrig nog? :P
Min faster och hennes gubbe plus deras hund är här hos dom så det är trevligt att träffa dom. Vi sover kvar tills imorgon sen får det bli hemgång. :) på tisdag ska jag även hämta min lilleman. Måste komma på ngt han och jag kan hitta på, bara han och jag. Var längesen vi hade lite son och mamma tid för oss själva. Behövs ju lite sånt ibland med. Speciellt när jag är med Celwin dagligen så saknar jag Gabriel ännu mer än förut. Man kanske kan tro att det skulle vara så om jag inte var med Celwin varje dag men det är ju helt förfyllt i mitt liv när båda mina barn är med mig. Så nu blir det extra jobbigt att lämna Gabriel när min vecka är slut.

Midsommarhelgen har vare helt okej. Inge direkt drag eller party. Blivit lite käk hos Jonas päron och igår var vi till Tobbe och Carro. Umgänge med Bever och Maria tre kvällar oxå :D

Jonas och jag ska sova i husvagnen inatt. Mysigt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0