bilder

Kvavt ute minst sagt. Svett!


Idag packade vi ihop alla våra grejjer och åkte ifrån Mörtsjön vid 11 tiden. Vi släppte av Gabriel hos hans pappa och sen hem. Hann inte vara hemma länge innan jag skulle till sjukgymnasten, men nu är jag hemma igen. Vet inte riktigt vad jag tycker om det än.. känns så trist här i lägenheten :o
Trivdes riktigt bra uppe i Mörtsjön. Vi har haft det riktigt skönt där :D nästan som lite semester. Underbart.

Här kommer endel bilder.. Fler ligger på kameran som jag inte orkat lägga in i datorn än.

 
 
 


 
 
 
  
 
 
 
 

Blev massa bilder jag knäppte. Men orkar inte rada upp alla direkt ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0