varmaste dagen idag?

Klockan 6.30 kom jag och väckte far och son ^^ hehe.
Men men, så kan det vara. Hämtade Gabriel, vi åkte hem en sväng, sen till hans farmor där hon skulle klippa honom. Gick jätte bra, han är duktig med att sitta still, men man ska ju inte räkna med att han alltid vill sitta kvar allt för länge ;)
Så åkte vi till ica efteråt och handlade på oss så vi nästan inte fick med oss det hem. Jättesmidigt med cykel och tunga kassar som inte får plats i korgen utan måste hänga på styret.. Ostadigt minst sagt. Meeeen det gick ju ändå.

Idag blir det att dra ut igen sen och handla jordgubbar för det fick vi inte med oss förut. Sen ska jag köpa mig en kycklingrulle idag!! Det har jag bestämt.n Det var fruktansvärt längesen jag åt det. Pizza eller kebab har jag ju mer eller mindre tagit farväl av helt, men inte kycklingrullen från picasso. Naaam! Tror Jonas ska göra fiskgratäng idag, det äter Gabriel gärna :)

Nu ska lillen sova middag här och jag ska ta mig en cigarett tror jag.
Det är sjuuuukt varmt idag. SKÖNT! Skulle bli den varmaste dagen på året idag hörde jag?
Kan ju stämma.. Helt underbart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0