12 mars

Sitter här och ugglar hos Jonas päron. Hmm.. Jonas måste fixa ordning min blogg igen nu när vi fått tillökning ;P hihu.

Har gått ner 1 kg till. 2 kg till och jag har gått ner till min vikt innan graviditeten. Men planerar att försöka gå ner lite till efter det. Blir svårt när min karl inte slutar baka!? Tårtan han gjorde häromdagen var ju säkert tråkig. Jävlaranamma vad god den blev. Precis lagom söt och med massa goda bär. :) han är så himla duktig. Men förstår inte hur han orkar baka så mkt. Bagaren min. Bra att ha. Sen har jag torskat till ordentligt på mums mums. HERREGUD! CPGODA! Inte bra.


Tankat hem endel nu som vanligt, går ju snabbare här. Men snart har vi bättre internet hemma, ska bli så SKÖNT att kunna ha datorn överallt i lägenheten och inte bry sig om att det inte finns mottagning på det äckliga trådlösa. Ligga i sängen med datorn, höhö. Lat.

Badat lille skrutt idag med. Han höll på att somna i baljan. Det var riktigt skönt idag tydligen. La en handduk där han har sitt huvud i ligginsatsen och hade i lite mer vatten än vanligt. Ja, det var härligt :)
Gabriel är hos mormor, hon har kidnappat honom enda tills imorgon. Kul för honom men fan va dött det är hemma när han är iväg. Men dagarna är ju mer fyllda nu dom veckorna han är till sin pappa iaf. Så helt tomt blire ju aldrig nu längre. Skönt det.

Har till och med skurat i kylskåpet idag. Tyckte det behövdes. Verkligen behövdes, så nu är det rent där i. Och lite tommare oxå... :P

Vågar jag säga att jag torskat till på Big Brother eller kommer folk börja kasta saker på mig? xD usch vad illa! Men nu är det försent att försöka sluta kolla på det. ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0