aj aj aj!

Min rygg är verkligen inte med på noterna, andra dagen jag har sådär förbannat ont. Kan inte heller sätta fingret på vart exakt det gör ont, men rätt högt upp åt alla håll och kanter!! Fyfan. Drygt som satan är det ialla fall när man inte kan stå upp för länge för då håller jag på att gå sönder. Typ. Ja, ont gör det ju ialla fall.

Idag har vi badat lille Celwin. Tredje gången. För er intresserade :P han gillart iaf! :) så nöjd så när han ligger där i vattnet. Kollar förvånat runt sig hela tiden, lilla myskillen. Så har vi vare in till stan, och på måndag ska vi in och hämta en ny dator till mig, weyyy!.. Ja, roligare för gubben tippar jag på.. jag är mer och mer ointresserad av en dator nuförtiden.. bryr mig faktiskt inte om jag har en eller inte :P men tur att han kan allt det där om datorer så jag slipper sköta det själv, brukar inte bli så bra alla ggr jag gör det :D
Sen en tur till marieberg där det såklart var proppat med massa människor överallt, så jag försökte köpa det jag skulle ha snabbt som fan. En tur in på H&M och Cubus. Sen var jag klar. (:

Celwin har somnat så jag tror det blir sängen för mig med snart. Nu börjar jag bli riktigt trött. Har passat på att ta disken och dammsugit sen vi kom hem från stan och Jonas päron som vi va hos oxå efteråt, kände mig rätt rastlös men nu börjar jag krascha känner jag. :P

På tisdag kmr storebror Gabriel hem till oss :) hoppas han mår bättre, han blev ju riktigt dålig när han skulle till sin pappa. Usch, stackars pojken. Feber, massa hostig så han kräktes. Usch usch usch :/ mitt fel som smittade honom.


Ja. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0