äntligen kväll

Mina två små terrorister, den ena lite större än den andra, men ändå, dom sover båda två. Jag tog med mig datorn till sängen och sitter här och nördar runt. Har vare en skapligt bra dag! Promenad och sen kom Bever och Maria med lille Leo. Och sen kom Gabriel som hade vare hos mormor på besök :) sen vare kvällsgröt för honom, dusch och så slocknade han inte långt efter det.

Celwin har lite fisig mage ikväll, på rygg kan han knappt ligga då han bara gnäller å fiser, gnäller och fiser :P så vände han på mage och tog bort kudden så han får sova så och det gillar han, sover länge på mage. Gjorde jag oxå när jag var så liten, älskar fortfarande att sova på mage men vem gör inte det? :D Gabriel va inte så pigg på det när han var så liten, men nu sover han mycket på mage.

Dags för mig att stänga ner och sova. Så får vi se hur vädret är imorrn, blir nog att ta en tur till lekparken :D


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0