celwin en månad gammal igår

Nu väger han 4200 gram och har vuxit till 54 cm.

4 cm på en månad och gått upp 1 kg sen han föddes. Haha äter som en häst!

 

En månad har redan gått. Sjukt. Men det har varit en underbar första månad med vår son. Med Gabriel och hans lillebror :) Nu står framtiden vid våra fötter!

Och snart får vi ordentligt internet och ny tv box och hela kittet. Ska bli så skönt att slippa det trådlösa modemet, helvete vad drygt det är att inte kunna sitta vart man vill i sitt hem med sin bärbara eftersom det inte finns täckning överallt, USCH! Men med min nya dator kommer jag snart kunna ligga i sängen och nörda! Hähä. I like.

Äta våfflor idag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0