härligt att kunna gå ut i det fina vädret

Idag har man hunnit med; promenad med Emmy och lille Elias bort till ica och hem, sen kom mamma och gosade lite med Celwin. Sen dags att gå ut på promenad igen bort till Bever, satt där och snacka massa skit som vanligt och drack kaffe. Sen mot till netto och ica en runda igen. Och hem. Haha kreativa dagar oh yes! :)

Imorrn har vi tvättid men jag ska iväg på förmiddan och träffa Emmy, Miriam, Jenny och Mathilda :D så Jonas får väl i vanlig ordning leka med tvätten, höhö. Men fy vad skönt det är att komma ut igen och röra på sig och nu när våren e på g. Idag var det hur skönt som helst ute! I slutet av graviditeten hade jag ingen som helst att röra mig mkt, vart ju så tungt och odrägligt på slutet, fyfan. Och KALLT var det. Så nu vill man nästan vara ute hela tiden. :P

Har just nu lite beslutsångest över om jag ska vänta till kl 22 och se Big Brother eller om jag ska slänga mig i sängen nu när Celwin somnat. ^^ än är jag inte så himla trött faktiskt.


Älskar min Jonas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0