Hinder - Lips of an angel

Betuttad i den låten. Hittade den idag å kommer väl förmodligen tjata sönder den, hähä. Synd att det är en lugn låt, vore mer pepp med partymusik som får upp stämningen när man e trött och grejjer om dagarna, haha. Men men.

Men sen fick jag nys om LILLASYSTERS nya, så jävla bra som den heter. Passande :D mer fart i den iaf.


Minus ytterligare 3 kg. WOHO! Tralalalaaa :D
Men.. jävla Shogge.. tror jag ljuger! Vadfan äre för stil och tro att jag ljuger? :P inte helt okej! Jag får vara lite kaxig.. men det tycker inte Jonas. MOHAHAHA :D



Kommentarer
Lips of an angel

Den var typ popolär för 4 år sen. XD

2011-03-30 @ 13:28:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0