jävla våg

Jag gick ner alla mina gravidkilon. JÄTTEGLAD. 16 kg hejdå!
Men.. men.. nu, bara sådär, poff från ingenstans plus 2 kg?! Inte helt okej. Men jag vet ju vad det är jag måste sluta med helt för att det inte ska fortsätta på detta viset, host, mums mums :P usch det är för gott, så det kmr bli svårt. Jag har problem. När man ammar ska det ju vara lättare, och det hade säkert tage mkt längre tid att bli av med alla kilona om jag inte ammat, men ändå! Får ju lite ångest när man ställer sig på vågen och det visar 2 kg mer än man anat, hahaha. Jävla våg. Vi är inte överens.


Gabriel är galen. Crazy terror, herregud. Ska ställa sig på huvudet i soffan och putta iväg sig med benen och göra kullerbyttor, GALEN. Idag när vi hade kommit hem och skulle ta ut allt från bilen och gå in i huset så springer han nästan ut på gatan från ingenstans, jag fick gräppa tag i han snabbt och höll själv på att halka på allt grus. Denna unge är trotsigare än trotsigast dessa dar. Nån som vill köpa han? :D
Och Celwin bara gnäller, stackarn, magen krånglar. Men men, så är det. Men mina barn är det enda jag älskar att bli irriterad på ;P dom små liven <3

Nej nu blire kyckling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0