kakmonster

Usch vad jag ogillar att behöva stå här i köket med datorn. Men om nåra dagar får vi ordentligt internet, wiiiiie :P

Igår var Miriam och hennes lilla Ebba här och fikade. Ebba är ett riktigt kakmonster må jag lova :D skulle kunna äta kak efter kaka ;) gott med mums mums, hehe dom e populära dom.

Stora tjejen, blir 1 år snart :D




Lille Celwin bråkar med oss. Så himla onöjd vissa stunder :P ibland vet man ju inte ens vad som e problemet, om han är hungrig, att min mjölk kanske inte räcker till helt, vilket skulle göra mig rätt besviken, eller att det är magen. Ibland är han otroligt kräsen gällande hur han ska ligga, vänder man han rätt så tvärdeckar han på en gång. Att sova på mage är populärt ialla fall. Men det e ju bara att pröva sig fram. Jag vill ju amma, men ibland får man värma lite tillägg till han vilket jag gjorde nyss, sög i sig 40 ml och somnade direkt så då var det väl hunger. Men har ju märkt att det inte är problem att ge han flaska och sen bröstet, bröstet tar han även om han fått flaska så han är inte lat gällande det ^^

Idag blire nog att försöka ta sig iväg och handla lite. Behövs, nu har kylen blivit rätt tömd :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0