matkoma

Nu slänger jag in handduken och går och lägger mig! Även om jag och Celwin steg upp vid 11 idag så är jag rätt klubbad såhär på kvällstvisten. Men det var nice med sovmorgon. Vid 7 skulle han ha lite mat sen somnade vi igen till 11. Blev lite chockad och det var ju lite halvkonstigt att nästan det första man fick göra när man kom upp var att fixa lunch till Gabriel :p som för övrigt inte sov en blund under dagen och då hade han ändå gått upp vid 6 imorse. Om man inte räknar dom 10 sekunderna han halvt somnade när han käka på eftermiddan xD hahaha matkoman där alltså! HELT FÄRDIG var han. Det var knappt ngt kvar på tallriken, gaffeln hade han lagt åt sidan, satt å mumla ngt i sömnen och åt med händerna... av det lilla som låg kvar på tallriken. Lilla sötungen. Trodde jag bara skulle få tvätta av hans händer lite snabbt å slänga han i sängen men han piggnade till och somnade vid kl 20 ikväll. 


Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0