Sjuka familjen

Jävla Jonas. Smittat mig så jag fick snällt bli sjuk. IGEN! Häääärligt, javisst. Men måste ju säga att jag e piggare än då efter förlossningen när jag blev sjuk. Men ja, kanske inte så himla kontigt ^^ inga jätte spända pattar fyllda med mjölk som gav mig frossa titt som tätt om dagarna och nätterna. usch då mår man inge vidare! Men slapp sån där redig mjölkstockning som jag fick med Gabriel, då var jag febrig må jag lova.

Gabriel var vi och hämtade idag :) och nu ligger båda ungarna och snarkar. Men ändå känner jag mig stressad av ngn skum anledning. Halvtrött oxå, orkar inte fixa kaffe. Måste fixa massa bilder från fujidirek.se oxå. Få hem lite pics på vår minsta. Imorrn kmr Katta hit på förmiddan och tippar på att hon har sin braiga kamera med sig så hon kan knäppa lite bilder på mina söta små pojkar :D

Så fint väder idag. Riktigt skönt ute. Vill gärna ta en sväng ut igen sen i eftermiddag, men man är inte så pigg på det när näsan bara rinner och man hostar och hostar. Speciellt Gabriel. Han är riktigt hostig :( men hoppas han blir bra snart. Jonas är ju som sagt oxå sjuk.. glad blev han på tanten på vårdcentralen han snacka med i tele en stund sen som ville att han skulle köra med vanlig hemvård/egenvård när hans bihålor nästan sprängs ;P hahahaha! Han fick inte det han ville ha redan innan han ringde. xD Celwin som klarat sig bäst här! Bra det antar jag eftersom han bara är 3 veckor gammal idag. :)

ah nä, nu äre en bebis som piper inne i sovrummet.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0