Inge pepp idag!

Man blir ju verkligen jätte pepp på sånna här dagar. Hejja! Min rygg är i vanlig ordning helt fucked, vill bara kräkas, förbannat ont, vet inte vart jag ska ta vägen. HEJJA!!!!!!! Barnens mormor är här. Leker för fullt med Gabriel. Vilket betyder att som VANLIGT lyssnar inte Gabriel på mig, inte ett DUGG, när hon är här. Gör aldrig som jag säger, skiter totalt i mig. Verkligen skitkul. YEAH! Nä, idag vill jag bara spy på allt! Inget är bra. ^^ positiv. Mmmmh. Inte sovit ett dugg inatt, så rockigt är det, javisst. Trött. Mmmh.
Nej inte min dag idag. Sen inte råga på det, så har dom stängt av ALLT varmvatten tills ikväll för hyresvärden ska byta ut ngt skit nere i källarn så vi ska ha mer varmvatten som räcker längre. Låter väl kul? Vi bor i hyreshus men har en så roligt snål hyresvärd att varmvattnet är praktiskt taget slut efter kl 17-18 på kvällen. Jätte roligt. Massa småbarn i hela huset, han prioriterar barnfamiljer, men fan att dom inte ska ha varmvatten till ungarna på kvällarna. Nej, blir ju för dyrt. Snålepitt.


Igår var Katta, Linnea och Teddy här. Trevligt var det, massa bus med barnen :D huundra år sen vi träffades. Celwin var inte vidare social heller, bara sov tills precis dom skulle åka hem ;P haha. Sociala killen. Tog endel bilder men pallar inte lägga upp massa nu, har laddat upp endel på facebook därimot.

Celwin blev 3 veckor i tisdags. Alltså, redan nästan vid 2 veckors ålder kunde han vända sig om från mage till rygg! :OO hehe. Bråttom han har! Jätte stark i nacken, helt galet.

Här kmr lite bilder..




Mysisar <3





Haha, ja går inte så bra än att leka med bilarna med lillbror :P


Viktigt med musik att dansa tilll runt i köket ;D


Kommentarer
Katarinaz

Dina killar är så fina <3<3

2011-03-10 @ 14:21:11
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0