mkt det där med amning

Härligt väder ute. Bara snön hade vare väck så hade det vare ännu bättre. Men får hoppas det händer snart. Men blev en promenad enda hit till hässleberg. Ska sno till oss lite käk i vanlig ordning hos Jonas föräldrar sen blire en promenad hem oxå.


Kan man bli lite halvdeppig ifall man börjar oroa sig för att bröstmjölken inte räcker till helt? Jag tycker det känns så tråkigt ifall jag skulle redan behöva sluta amma. Inte för det verkar som att jag ska behöva sluta, men att vi fått börja med att ge Celwin lite ersättning för han inte verkar nöjd. Helammat en månad, vill så gärna fortsätta. Får lite seperationsångest, men är ju bra om han blir mätt. Ibland blir han helnöjd ibland inte. Så svårt det där tycker jag och jag blir lite ledsen om aminingen inte funkar ialla fall minst 1-2 månader till! Men sen äre väl som så att ju mer uppstressad och orolig man blir över allt det där, ju mindre kan mjölken rinna till. Så jag jag försöker inte stressa upp mig för mkt så får vi se vad som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0