vår

Vårväder ute, känns härligt att gå ut då, slippa klä på sig alla dessa lager med kläder, oroa sig för att om man klätt på sina barn ordentligt eller om dom fryser eller om det är för varmt med kläder på kläder :p
Förhoppningsvis slipper man även dra på sig jackan bara en tröja och traska ut :p

Vi var en tur till ica och sen till Uffes lada. Så det blev en promenix. Min rygg dör ju! Gör så jädrans ONT vissa stunder. Vill bara lägga mig ner på marken och skrika.

Ätit lunch nu. Jonas gjorde kassler med ris och sås i ugn igår, gött. Han fick till det riktigt bra annars brukar jag få göra det för han har antytt att han inte KAN det. ^^

Nu vaknar en liten ung herre som vill ha lite käk skulle jag tro. Sen ska jag dra på kaffe. Underbara kaffe, savier of all days.

Big Brother torsk så det skriker om det. Nu har jag även lyckats komma på mig själv när jag halvt bevakar big brother sidan på nätet om det händer ngt roligt. Fattas väl bara att vi skaffar big brother kanaler. HEMSKT :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0