2,5 års kontroll idag

Nu är jag hemma igen efter att ha varit till dagis och mött upp Gabriels pappa där och hämtat Gabriel eftersom vi skulle på 2,5 års kontroll med honom idag :) gick så bra. Iaf efter en stund, helt fel tidpunkt för Gabriel att åka till BVC egentligen, och ingen napp hade han med sig heller. Men gick bra efter en liten stund då han ville mäta sig och ställa sig på vågen.

Nu ligger han och sover middag, jag har tagit hand om disken, sitter här nu med min rabarberpaj och ska läsa genom lite broschyrer vi fick från BVC.



92 cm
15,7 kg


På vägen hem tappade Gabriel sin nalle nånstans.. :/ så när han vaknar ska vi ut på nalljakt. Förhoppningsvis hittar vi den. :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0