bilder från idag

Teddy och Gabriel som har blivit så stora pojkar nu när man jämför bilder enda från start när dom träffades för första gången, hihi, så roligt och se dom leka och busa tillsammans nu.

Har haft Teddy och hans mamma Linnea och så Katta oxå här idag :) vi var här först sen gick vi mot ica och god smak, en snabb tur till lindex och sen hämtade vi Gabriel på dagis och efter det raka vägen hem till oss. Blev lek och skojjs här och lite fika :)

Har även fått en ny kran i köket *happy* ÄNTLIGEN! :O nu kanske den inte läcker.. USCH! :P

Här är lite bilder.. :)

den första här är ju från start.. Gabriel är runt 3 månader och Teddy är typ 1 månad.



Sommaren 09, Gabriel blev runt 6 månader här och Teddy 4 då skulle jag tro..


Och här 2,5 år! :)





Det var en supermysig dag. Kanske ska till pboda och hälsa på Teddy på fredag :)

NU SKA JAG SOVA!


Kommentarer
Linnea

Blev helt sentemental av korten på Lilla Gabbe och Lilla Teddy.. Uj va tiden har gått! Men tiden är rolig oxå :)



Hoppas att vi ses på fredag!



Kram

2011-05-04 @ 10:48:53
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0