chokladmonster

Jag fick mina chokladbollar till slut! ;D haha. Duktig älskling ;) han är mkt bättre på det där än jag även om chokladbollar är världens enklaste grej att göra så har jag kommit fram till att Jonas fortfarande gör det bättre än mig så ^^ men jag slängde iordning en kladdkaka iaf. Usch vilket sug efter choklad jag har fått nu när mensen har återkommit igen. USCH! Inte nådigt. Mörk choklad köpte Jonas oxå idag när han och Celwin fick gå ut en timma i förmiddags när jag ville städa ifred, haha. Men städat blev det, bäddade rent i sängarna oså oxå.

Blir One tree hill nu sen ska jag sova. Är sjukt trött. Mina pojkar sover redan! Och imorrn kommer min tredje kille hem oxå <3


pöööööööööössssssssssssss nattinatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0