.

Vilken dag :) sol, I LOVE U.

Efter att vi barnen vaknat till liv efter napstunden så traskade vi ut igen. Först handlade vi dricka och glass, sen till lekparken som är några meter bort från Gabriels dagis, men sen efter en stund gick vi till dagisets lekplats där Gabriel går :D kan ju lova att han trivdes som fisken i vattnet! Ville visa mamma allt :D visste såklart vart allt var oxå. Helt till sig blev han :) det var väldigt roligt. Och sanden dom har där då, haha, ja det är skillnad från den sanden som är i lekparker på andra håll :o men det är klart. Ska ju vara bra sand på dagis uteplatserna. Jag gillade den.











Celwin fick låna storebrors plats i syskonvagnen en stund. Vill oxå vara med
och titta vad som händer, inte bara ligga ner och glo upp i det blå ständigt, inte. :D


Jonas ger Celwin flaskan nu, sen kmr nog den plutten somna, riktigt trött är han. Celwin alltså. ^^
Jag ska strax natta Gabriel, bara dra på honom pyjamasen. När vi kom hem så kastade jag in både mig själv och honom i duschen :p han var helt sandig överallt och jag hade svarta fotsulor. Så sen dess har han sprungit runt näck i sin badrock :D mysungen.

Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0