envisa jävla vårdcentral!

Så jävla trött på vårdcentralen alltså, känns så meningslöst att ens ringa dit. Man önskar att dom ska säga en sak men man vet vad dom kommer säga ändå. Suck.
Blev mer eller mindre tvingad till att ta kontakt med sjukgymnast trots att jag klargjorde att jag ville träffa en doktorjävel, hur svårt kan det vara lixom? Men ringde sjukgymnasten och fick en tid imorgon. Så vi får väl se. Förhoppningsvis får jag träffa en läkare efter det. Tycker inte om att vara begränsad 8 av 10 ggr i min vardag med småbarn pga smärta. Känns något jävla drygt. Men nä, får inte träffa en doktor. Dom och deras förbannade sjukgymnaster.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0