Familjelivet



Igårkväll laddade vi upp med det här gottiga (: jordgubbar - heeelt underbara!



 

<3


Dagarna flyger fram. Det är fullt ös hela tiden känns det som. Men vad gör det? Känns så himla skönt att ha ngt som fyller ut dagarna helt och hållet. Morgon till kväll. Ser även veerkligen fram imot när man kommer igång och jobbar igen oxå. När det nu blir.


Jag älskar min fina familj. Har så snälla ungar, ialla fall ibland ;) Jag har världens finaste sambo som jag älskar högt! Familjelivet fortsätter, jag älskar det. Även om man får krupp och är jätte bitter lite då och då ;D går över när man tänker efter och vet att man egentligen inte kan ha det mkt bättre.


Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0