frälst

Jordgubbar med grädde och lite socker är tamefan det bästa jag nånsin smakat.
FAN vad fint det är :D inte helt så nyttigt.. Men.. gott ;D helt frälst i det.

Har gjort kycklinggryta med ris och efter det gjorde jag hallon och äppelpaj. Sån där god, med havregryn och grejjer. Har dock inte ätit ngt av det än.. har knappt haft ngn matlust alls idag, inte direkt varit på topp. Kräktes imorse, usch vad illa jag mådde. Men blev bättre efter det, men inte alls vare hungrig. Men Jonas blev ju glad att han fick mat iaf, haha.
Jag fick i mig knäckemackor med ägg därimot. Gött :) och nu en stund sen jordgubbarna.. ja, det slinker alltid ner ;)

45 min kvar till big brother.. wiho. Kreativa kvällar! :D nu när det e fredag å allt. Yeha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0