fredag

Oj, lite dryg? Ingen har bett om din jävla åsikt.

 * *

Celwin somnade ju lagom sådär 10 min innan han skulle ha käk.. sover än.. jag som hade planerat att gå ut till affären, Gabriel börjar ju bli lite rastlös. Men har lugnat sig nu i fotöljen och tittar på tecknade Mr Bean på tv. Haha, lite bra är det! Tänker inte väcka Celwin heller, han var riktigt trött, men hade lite svårt att somna nu på förmiddagen (vilket han alltid gör minst 2 timmar efter att han har vaknat efter natten) eftersom Gabriel härjar och gapar runt i vanlig ordning :D så jag låter honom sova klart.. hur länge det nu blir..

Jonas är iväg och jobbar med pappa idag igen.. så tredje dagen jag är ensam med barnen. Men nu har jag vant mig ändå :) det går jätte bra.

Jag har så ont i kroppen, vill bara kräkas på det! :( jag undrar hur min kropp kmr må när jag är 30. Kommer må som 60 när jag redan mår som 50 nu.. ASBRA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0