idag blev det mkt gjort!

Idag;
Fick sovmorgon idag, eller ja.. fick och fick, det blev så ^^ sen när jag vaknade fick jag lite halvt panik, eftersom jag skulle till bm och sätta in spiral, men jag hann ändå. Så det har jag fått gjort idag med, och usch usch usch säger jag vilken obehaglig upplevelse. Fy vad ont det gjorde, ändå har jag fött två barn?! Nej, det gör jag inte om igen, tur att den sitter i 5 år. Hade rätt ont efteråt men tog ett aaaaaantal alvedon..och så... Så det gick över! :D

Sen har Jonas och jag slitit massa här hemma. Vi fick ju för oss att byta rum med Gabriel. Sovrum alltså. Det skulle vi får göra förr eller senare ändå, men det var ju inte tänkt att det skulle ske förrän Celwin var minst 1 år, då dom skulle dela rum eller liknande. Då dom behöver mer plats för mer leksaker och en våningssäng eller en till säng ialla fall. Men eftersom det fanns en massa andra anledningar till att byta rum så klirrade vi det idag, på direkten, haha. Sjuka vi är, det blev ett rejält projekt kan jag lova, men roligt. Fram och tuillbaka, bära dit bära hit, skruva upp, skruva ner. Stackars min Jonas fick anstränga sig massa idag, speciellt med sängarna som skulle monteras och flyttas. Tunga madrasser äre ju. Usch. Han är så duktig min man! <3 han lagade mat mitt i alltihop oxå, en egen hemgjord marinad till fläskfilen och hemmagjorda pommes :P

Gabriel har så mkt leksaker och behöver mer lekplats att vara på, så han behöver ju det stora sovrummet mer än vi. Han är ju mer och mer i sitt eget rum och leker än att plocka ut massa grejer runt i hela lyan. Men det händer det med än.. mer än jag vill :P man gör inget annat än att plockar leksaker känns det som.

Nu är vi färdiga :) chill i soffan och big brother är igång. Celwin somnade runt 19.30 och har fått sova i vardagsrummet i sin resesäng eftersom vi skulle flytta runt sakerna och ha oss. Usch vad han har skrikit idag.. eller nej, inte mkt, men han fick nog några rejäla magknip en stund i eftermiddags :/ grät så himla mkt, tog pauser från att äta och bara grät, min stackars lille plutt. Tårarna bara sprutade på honom. Sen blev han jätte trött och heeelt svett, fy vad varmt det är i hela lägenheten. Så inatt får han sova i endast body med kortärmat. Så himla varmt.. men ändå svalare nu i rummet vi böt till.

Vad mkt skrivet det blev idag. Men det blev vår onsdag idag. Missade Glee :O hade jag ju stallt in mig på att se idag.

Vad trött jag är nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0