livmodern anti spiralen...

Fyfan vad drygt. Tvättmaskinen i vår tvättstuga har ngn tagit sönder.. Smart. Verkligen. Vi skulle ju tvätta idag, har samlat på sig endel tvätt denna vecka oxå! Så vår räddning blev Jonas föräldrar. Jonas tog med sig Celwin dit en stund sen och skulle börja med det medans jag skulle vara kvar hemma och dammsuga lite och ta mig en dusch. Jag tog disken och dammsög.. sen hände ngt i magen :/ usch vad obehagligt. Min livmoder gillar inte att jag satt in spiral. Nu ömmar det verkligen och jag måste röra mig väldigt försiktigt... hoppas det släpper snart! Hade ju tänkt att cykla bort till dom om en stund så.. Vi får väl se. Ont gör det iaf.. känns som förvärkar, fyfan, den smärtan hade jag NÄSTAN glömt bort igen, men nu kom jag på hur det känns.. Vet inte om det ska vara såhär? BM sa ju att det kunde göra lite ont i några dagar.. men hallå! Suck

Ta mig en cigarett nu då.




<3 Celwin är jätteduktig med att hålla upp huvudet länge och mkt stadigare nu :) grabben har bråttom.
Försöker sätta sig upp och ska stå upp hela tiden.. :P min bebis måste han ju få vara ett litet tag till ju..

så har Gabriel en sån här som väntar på honom när han kommer hit igen nästa vecka.. :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0