måndag

Mjaha? Galet.. med mozilla webbläsare kan jag inte se headern eller några bilder alls på bloggen, även om jag uppdaterat till den nya versionen nu.. men med Explorer kan jag se allt som vanligt.. riktigt skumt. Tycker inte om sånt här...

Lekt endel ute idag, varit hemma en sväng för att äta lunch, barnen skulle sova middag.. Eller ja, Celwin sov inte länge men Gabriel var trött så han deckade nästan 2 timmar. Sen kom mormor och vi traskade ut till ica och sen till lekparken. Mormor var i full gång att leka med Gabriel så fick jag och Jonas sola en stund ;) när vi hade vare ute i förmiddags så fick jag inte alls sitta still.. knappt mer än en minut.. trotsiga ungen! :P men när han inte får tics och ska springa iväg 100 mil bort, så leker han så fint. Åker rutchkana, gräver i sandlådan, gungar å allt :D men det är ju såklart ännu roligare när fler barn e med. Men han är bra på att sysselsätta sig oxå så det gör ju inget att han leker själv eller med mamma :)



Kärlek


Jag gjorde kycklinggryta och ris till middag, göttans! :) sen kom även Bever förbi och snackade lite skit, alltid skoj. ^^ och nu äre kvällstid.. ungarna sover gott och vi ska dra på Insidious. Skräckis! Weho!

Imorgon ska min stora lilleman till sin pappa igen då. Vad veckorna bara flyger förbi nu.. Går sjukt fort..

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0