morsdag firades med tårtor

 

Jonas bakade dessa två i förmiddags. Den första tog vi med hem till hans föräldrar
och fikade på. Den andra fick vara kvar här hemma och vänta på mina föräldrar
som fick fika på det när vi kom hem igen ;P mkt tårta. Men åt faktiskt inte mer än 1 bit av den
första och 3 små bitar av den andra. ^^ riktigt gott! Min karl är så himla duktig.

 

Med farmor och senare fick mormor mata lille skrutten.

 


Jag är proppmätt och mår lite halvt illa av all tårta idag :o
Men gott var det och trevligt har det varit och firat våra mammor :p.
Vädret gör oss alla satans trötta idag
verkar det som. :/ skitdrygt.. jag vill ju se big brother ikväll. Så ska försöka
hålla mig vaken.. om jag lyckas, håller tummarna för det. ^^

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0