nu när vi har boomerang

...så kan vi kolla på Tom & Jerry :p vad lycklig jag är över det, haha! Bästa barnprogrammet nånsin alltså. Tittade jämt på det när jag var liten. Hade till och med serietidningar med dom i. Katten ger verkligen ALDRIG upp.. haha
Vet inte om Gabriel är lika förtjust i det, men det går ju ^^

Tycker Boomerang är bland dom bästa barnkanalerna. Tycker inte alls om dom nya barnprogrammen som går på disney channel, disney playhouse, cartoon network, nickelodeon.. Då är det Svampbob som är det enda. Resten suger. Usch för dagens barnprogram, det ska vara Tom & Jerry, Bumbibjörnarna, Luftens hjältar, Pluto, Långbens galna gäng, Flinta.. osv.. ja ni fattar.

Har varit ute nu på förmiddan :) såå himla fint och skönt ute. Men var tvungna att gå hem igen, lunchdags och naptime för barnen. Båda sover nu.. Gabriel duktig idag igen som somnade själv. Jag stod därinne med Celwin i famnen och skulle natta honom oxå då somnade Gabriel oxå till men vaknade igen när jag kommit ut ur rummet, gnällde lite, men somnade igen.. det går mkt bättre med nattningen för hans del nu. Han är duktig och somnar ensam bara efter 2-3 dagar.

Big Brother ikväll. Så måste jag se Insidious. Enligt Miriam är den skitbra. Man är ju lite torsk på skräckisar. Love it.

Träffa Nettan och hennes små flickor idag förmodligen. Mys :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0