nyklippt

 
Fick inte till ngn bättre bild hur det ser ut bakifrån, men typ.. såhär.. :)
Jag är jätte nöjd ialla fall. Skönt att bli av med det långa såhär inför sommarvärmen.
Vad tycks?


Tvättat, städat och vare iväg till frissan. Till ica köpa jordgubbar, hem, äta, fixa tvätten, och iväg till hässleberg. Satt där i 20 min kanske, sen gick vi hem alla tre. Jonas och Celwin hade varit där under dagen. :)
Hemma nu och vikt tvätt. Äntligen nerslagen i soffan och Celwin sussar sött. Han var så trött så. Nybäddat med rena lakan i sängen oxå, mys :D nytvättat duschdrapperi och även så badrumsmattorna :p nice.

Blir nog en film nu såhär innan bigbrother börjar! OM jag orkar hålla mig vaken fram tills dess.. jag är lite sliten nu.

Det var det det en kväll i maj såhär... Puss på er!


Kommentarer
Anonym

Troll :P

2011-05-26 @ 22:48:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0