tack för glajjerna, emmy :D



 

dom var bara lite stora ;) Men han gillade dom ändå. Tack Emmy, hihi <3


Äntligen sover båda två. Gud så skönt. När jag precis hade tänkt att jag skulle lägga mig vila en stund så ringer Jonas att han är påväg hem nu.. Så skulle väl Bever med hit idag oxå.. Jo, då kan jag ju säkert lägga mig och vila. Not.

Har redan hunnit med endel idag. Vare ute i lekparken en sväng, till ica, kommit hem, gett Gabriel lunch, skalat potatis, lagt honom, lagt Celwin, diskat. Min rygg är död död död :/ usch vad ont jag har.

"Hur kan du vara stressad? Du gör ju ingenting.."
Märks ju att vissa inte vet ett skit. Då bör man inte uttala sig om något sånt heller. Säg nått sånt till en mammaledig tvåbarnsmamma.. SKITSMART!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0