tisdag

Vilken dag vilken dag.
Var iaf till sjukgymnasten, gick ju bra. Ska dit igen nästa vecka och sen blire nog att fortsätta gå dit med tanke på att jag sa även att jag har problem med ryggen oxå. Men det akuta var ju benet/höften just nu. Jag hoppas att även läkaren ringer mig imorgon ialla fall. Har ju inte nådigt jobbig smärta alltså. Gillart verkligen inte. Hugger, bränner, domnar, sticker, molar. Är ju sådär lagom roligt när man vill vara aktiv och kunna leka med sin 2,5 åriga son. Men det blir ju svårt om jag inte har ngt imot smärtan.

Lekt (gjort mitt bästa även om det mer handlade om att gräva i sandlådan och gungat på Gabriel) och busat ute i solen med Maul, Miriam och deras småttingar och senare blev det en cykeltur för mig och Gabriel upp och träffa Bever. :))


Jag älskar vädret just nu, så himla underbart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0