tisdag

mhhmm.. Kan ju lätt påstå att jag solat färdig för ett litet tag nu ;p

Jag med två av mina pojkar (Gabriel lämnade jag på dagis imorse och idag ska han till sin pappa igen) gick ut idag vid 11 tiden, mötte Emmy med henne Elias och var ute 2-3 tim ungefär.. sen var vi ute och traskade runt, gick även till en annan lekpark där Miriam, Nettan och dom små var, då var vi där en bra stund.. sen tillbaka till "vår" lekpark.. :p satt därute på filt i gräset och gottade oss.. :) hela dagen gick åt.. :O helt sjukt. Men ja.. färg har man ju fått.. har smetat in med massa solskyddskräm och så, så det gick bra att duscha iaf nu på kvällen, annars brukar det knappt gå.. sen en massa sån där ACO efter sol salva.. kylande grej, riktigt bra att ha hemma kan jag lova. Smetat på det i ansikte, axlar, armar och så. Så det är lite varmt i pannan nu, men annars äre ingen fara.. än.. ;D vi får se om jag kan sova nått inatt?

Det har varit en riktigt riktigt varm dag idag :)

Imorgon ska jag till bm. Sätta in spiral. Ska bli spännande :p






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0