twittergalen..

Ångestladdat nu, usch fysatan. Blir lite krisigt, men vi får lösa det ändå, det måste vi. Dop snart oxå, gaaash! Pengar pengar pengar, kan inte någon bara råka glömma en stor resväska med några 1000 lappar i? Sånt händer väl rätt ofta eller? ^^

Börjat twittra och blivit helt såld på att checka runt på twitter, vad alla skriver å har för sig. Man kan hitta alla där.. då menar jag ALLA. Alltså sjukt. Hur kan twitter blivit så stort? Jag menar, sitta och läsa vad P diddy eller vad Obama har för sig..? Hahaha, galet. Men kul. Fast endel tycker jag twittrar lite för mkt information som ALLA kanske inte riktigt vill veta.. Typ "nu ska jag bajsa".. inte helt okej.

Men nu blire ägg och sen ska jag värma på flaskan till Celwin som börjar bli lite hungrig. :)

ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0