älska vara grey's nörd!



Mkt viktigt tidsfördriv. :) Det blev ju en intressant dag, jag tror.. tror, jag kan ha gjort ngt jag kan kanske kommer till att ångra sen? Vi får se, haha. Galen e jag nog iaf, förstår inte vart jag ska få till den tiden och orken jag behöver till det. Vill ju och så, så viljestyrkan finns ju, men frågan är hur långt den räcker om orken inte räcker lika långt. Eller energin. Jag har ju lixom endel annat i mitt liv som kräver väldigt mkt från mig med. Ah, vi får se vi får se, hihi.

Vill flytta. Det vet jag. Usch och fyyy vad jag vill flytta! Trodde jag aldrig jag skulle säga. 1 år och en månad har vi bott här. Vill flytta, sa jag det?

Låång arbetsdag, 12-21.30, väntar imorn, så jag tror det blir iaf ett avsnitt till av Grey's sen ger jag upp för ikvälll.
Älska vara Grey's nörd, älska det!!!! höhö

såå.. PUSS! (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0