Celwin 9 månader idag


Grey's nu!

Första gången IDAG som jag kan andas ut, landa, känna lite lugn efter denna dag ^^ har återigen denna kväll intagit soffläge, tänkte ta mig en kopp te, men kmr bara springa och kissa 150 ggr innan jag somnar sen, och att gå upp ur sängen mer än 1 gång för att kissa är inget jag är så pippi på att göra när man gjort det varje dag i 7 månader x2 :P om ni förstår vad jag menar.. :)

Jobbat idag, jobba imorgon, jobba heela helgen.. då menar jag HELA helgen! ^^ Hrmpf. Mitt andra hem. När jag skulle berätta ngt för Jonas häromdagen och sa ".. och när jag kom hem från Bever efter rasten..." hahaha, himla bra att det är så pass ;)

Och idag blir Celwin 9 månader, 15 november. Börjar bli stora killen nu!

Jag tror jag behöver sova!.. Snart..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0