dagarna framöver

.. Fortsätter jobba borta på Regnbågen med mina älsklingar och jag är helt överförtjuuuuuuuuuuuust i att jag och SINDIA ska jobba julaftonkvällen tillsammans :) det gjorde mig glad! Våfflor har vi planerat.. bland annat ialla fall ;) det tyckte vi passade, vem behöver julmat när det finns våfflor med glass (eller grädde) och hallonsylt?! Not us! Haha!

Lörd 7-12.30 och 16.30-21.30
Sönd
7-12.30 och 16.30-21.30
Månd 7-16
Tisd
7-16
Ons 7-16

Torsdag, in till USÖ
Fredag, Celwin till BVC



Då vet ni mina kära vänner hur min kommande vecka kmr se ut! Pretty busy, bättre blire inte nästa vecka då Gabriel fyller 3 bast mitt i allt ^^ kalas hit och kalas dit :) mysigt tycker jag, hihi

Idag när jag kom hem nu på kvällen stod det en chokladtårta (då menar jag CHOKLAD, ska ta kort imorgonbitti) i kylen. En test tårta som Jonas gjort.. Jag tror den är kalasnamnam! Duktig han är min man. Jag funderar STARKT på att knycka en bit.. jag får ju faktiskt det ;)

Ont i ryggen av att sitta längre, askul. Nä, så nu gosar jag ner mig i sängen och tar natta, NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0