för mkt fritid?

Här går jag runt och tror att jag är stans största Greys Anatomy nörd, sen inser jag inte förrän NU, att det är säsong 8 som går på onsdagar kl 21, INTE säsong 7 som jag trott. Tjiiii ;b pinsamast :D
Så nu tankas det för fullt här.. Nytt avsnitt av SOA ofc, och säsong 8 av min kära sjukhusserie! Höhö. Fyfan, jag har 2 galna ungar, ett hushåll, jobb och en man... alltså.. hur får jag så mkt tid över till sånt här? ^^ Ja men hellre det än att inte få det. Faktiskt!

Jobbade 10 tim igår.. Woooho. Samma timmar som när man jobbar natt, men det är skillnad på ngt vis :P 10 tim dagtid.. i streck.. det var annorlunda, haha. Men idag är jag ledig, har lite tvätt, mormor kmr med Gabriel vid 11 och ikväll ska vi väl en sväng upp på byn, är tydligen ljusafton.. Tror jag tar en runda till Bra Begagnat, enligt Pia ska det finnas bra mkt leksaker till ÄNNU billigare pris och hennes dotter var tokig i att gå dit då med, haha. Så vi får väl se vart vi kikar runt :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0